Фейслифтът на Focus атакува Европа

Общи 25 февруари 2014 | Speed-Press.com A- A+ 7820 посещения | без коментари

Новият Ford Focus дебютира на Световния мобилен конгрес в Барселона и очарова със спортен нрав и динамика, подчертани от поразителната предна решетка и интериора, наподобяващ кокпит на самолет и планките за управление на скоростите от волана. Продажбите му започват от втората половина на 2014 г.
Дизайнът на новия Focus е близък до този на новите Mondeo и Fiesta. Стойката му е по-ниска и широка, нови са предният капак, предница и решетка, фаровете са по-тънко изваяни.
Интериорът е станал по-интуитивен, бутоните на централната конзола са намалели. Жабката е централна и предлага повече място и плъзгащ се подлакътник. Конзолата в средата побира едновременно 1-литрова бутилка и 400-милилитрова чаша. Постигната е по-добра шумоизолация благодарение на по-плътните настилки, по-дебелите странични стъкла и подобрената изолация на двигателя.
С Focus своя европейски дебют прави модерната система на Ford за свързаност в автомобила SYNC 2 с 8-инчов сензорен HD екран и модерно гласово управление, навигацията, климатикът и съвместимите мобилни телефони.
Фейслифтът на Focus е първият Ford, който предлага и перпендикулярно паркиране с нова хендсфрий технология, която помага на водачите да паркират на заден ход в тесни пространства. Системата MyKey позволява програмиране на ключа с ограничение за максималната скорост, максималната сила на звука на аудио системата и забранява изключването на системата за електронна стабилност, в случай че искате да контролирате по-младите шофьори от семейството.
Новият Focus ще е първият автомобил в Европа, предлагащ се с икономичния 1.5-литров бензинов EcoBoost двигател (150 и 180 к.с.) и новия 1.5-литров дизелов TDCi агрегат (95 и 120 к.с.). Focus ще продължи да се предлага с 1.0-литровия бензинов EcoBoost (100 и 125 к.с.), избран миналата година от 1/3 от клиентите на Focus и който бе провъзгласен за Световен двигател на 2012 и 2013 г. Ще се предлага също и нова версия на 1.0-литровия EcoBoost с 99 г/км СО2 емисии – първияj нехибриден бензинов семеен автомобил в Европа с СО2 емисии под 100 г/км.
От следващата година в гамата влизат 1.5-литровият дизелов двигател със 120 к.с. и автоматична PowerShift скоростна кутия. По същото време своя дебют ще направи и Focus, оборудван с автоматична трансмисия и наградения 1.0 EcoBoost.
Произвеждат модела вече в осем завода на четири континента - в Германия, САЩ, Русия, Китай, Тайланд, Виетнам, Тайван и Аржентина.

 
Ключови думи:   ford
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте